CUM'È ESPOSITORE DI ASIA + CITME GODE DI UN'ALTRA PRESENTAZIONE DI SUCCESSU
9 ottobre 2018 - ITMA ASIA + CITME 2018, a principale mostra di macchine tessili di a regione, hè finita cù successu dopu à cinque ghjorni di eccitanti dimostrazioni di prudutti è di networking cummerciale.
A sesta edizione di a mostra cumminata hà accoltu più di 100 000 visitatori da 116 paesi è regioni, cù un aumentu di u 10% da i visitatori naziunali paragunatu à a mostra di u 2016. Circa u 20% di i visitatori sò ghjunti da fora di a Cina.
Di i participanti stranieri, i visitori indiani sò in cima à a lista, riflettendu a forte crescita di a so industria tessile. Seguitanu da vicinu i visitori cummerciali di u Giappone, a Cina, Taiwan, Corea è Bangladesh.
U sgiò Fritz P. Mayer, presidente di CEMATEX, hà dettu: "A risposta à a mostra cumminata hè stata assai forte. Ci era un gruppu più grande di cumpratori qualificati è a maiò parte di i nostri espositori sò stati capaci di ghjunghje i so obiettivi cummerciali. Semu felici di u risultatu pusitivu di u nostru ultimu avvenimentu".
U Signore Wang Shutian, presidente di l'Associazione Cinese di Macchine Tessili (CTMA), hà aghjustatu: "A forte participazione di i visitatori à a mostra cumminata rinfurza a reputazione di ITMA ASIA + CITME cum'è a piattaforma cummerciale più efficace in Cina per l'industria. Continueremu à fà u nostru megliu per prisentà e migliori tecnulugie da l'est è da l'ovest à i cumpratori cinesi è asiatichi".
A superficia tutale di l'esposizione à ITMA ASIA + CITME 2018 hà righjuntu 180 000 metri quadrati è s'hè stende nantu à sette padiglioni. Un totale di 1 733 espositori da 28 paesi è regioni anu dimustratu i so ultimi prudutti tecnologichi chì si cuncentranu nantu à l'automatizazione è a pruduzzione sustenibile.
Dopu à u successu di l'edizione 2018, a prossima ITMA ASIA + CITME si terrà in uttrovi 2020 à u Centru Naziunale di Esposizioni è Cunvenzioni (NECC) di Shanghai.
Data di publicazione: 01 lug 2020